Isnin, 5 April 2010

SPRING TIBA JUAA....

Alhamdulillah... Masih berkesempatan kitorang merasai nikmat menghirup udara segar milik Nya. Kebetulan masa on d way ke Itaewon semalam, lalu depan Seoul City Hall. Nampak plak tulip kat sinun. Punyalah geram. So, arini ajak hubby p semata-mata nak amik gambo. Walaupun tak macam kat Kuekenhof, tapi tetap rasa puas.













Sebelum balik nak isi perut dulu. So, menujulah ke Myeongdong dengan harapan restoran Thai buka. Tapi tak buka juga. Melalui plak demonstrasi budak Uni agaknya. Apa yang depa tak pueh hati tak tau lee. Tapi rasa lawak plak bila tengok aksi masing-masing. Ada yang makan maggi jee, ada yang ngadap buku, ada jurucakap dia n macam-macam watak. Agaknya sampai abih demonstrasi tuu..baper banyak maggi yang berjaya diorang peghabihkan. hihi...


Can't wait for next week...sebab apa tu?? haaa.... nantikan entry seterusnya...

6 comments:

So Close 2213 berkata...

nor cantiknya bunga2 tu..bleh petik bawak balik mesia x?mmng geram nengoknya..pemandangan yang cantik la..
mmm baru perasan anak lelaki nor mcm muka nor anak pompuan mcm muka hubby..;)

Don & Nor berkata...

ish3x anna..klu blh bwk balik, yg kering jerlah kot. hihi...
haah...iman byk rupa nor, nasuha byk ikut abahnya. part idung jer dua2 ikut nor..hahahaha

mommy anis berkata...

waduhhhhhh....pos sekuntum mai sini..muleh dak???

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

akak bila nak balik malaysiaaaaaaaaaaa?????? :)

Don & Nor berkata...

kak nud: aigoo... smpi m'sia dah bertukar jadi bunga kering maa.. blh trus framekan.
rocky: x lama dah...InsyaAllah bln 6 ni baliklaa... rindu ker??ekekek

Putri_Aizat berkata...

hwwawawa...bestnyer dapat pegang bunga itew...