Khamis, 29 Julai 2010

ADIKLAH PULAAKK...

Nak hapdet yang Iman dah baik demam, tapi Nasuha plak yang sambung. Panas betul badan dia malam tadi. Nasib baik sekali jer menangis. Bila dah bagi makan ubat n tuam-tuam badan dia + tampal cool fever..rasa dah ok sket. Pagi tadi alhamdulillah x panas. harap sihat sampai ke petang, jangan panas ditengahari...echeh.
Eh..silap..harap baik teruslaaaa....amin.

6 comments:

Rafidah Shamsuddin berkata...

Skarang memang ramai kena demam....yang menaip ni pun demam juga..huhu

get well soon, si adik...go away fever!!!

Asmara berkata...

Nor, moga makin sihat anak2 ye. Kat sini sekarang tengah musim panas yang melampau. Huhu.. nak keluar pun kene petang2 sikit. Camne la puasa ni nanti. Anak2 pun masih selsema, petang semalam buleh hujan selebat2nya sekali dengan kilat dan guruh, tapi tak sampai 30 minit terus panas terik balik. huhu.. extrem sungguh cuaca kat sini. Odaijini (moga cepat sembuh/take care) ye Nor!

mekchu berkata...

get well soon dear..

Don & Nor berkata...

fid:hope u also..cpt2 sembuh
as:yelahkan..kat sana pun tgh summer. kat m'sia always summer.
meksu n semua: thanx...

kak Erna berkata...

salam..kenal dan singgah pertama kali..akak jadi folower...untuk menanti..blog brooch tu menjadi nyata..

mommy anis berkata...

apa taknya...cuaca dah tak menentu...pagi panas terik..malam ujan...

yg bestnyaaa...puchong prima ujan...sampai kat tesco...kering kontang...walhal jarak cuma 3-4 km aja..