Isnin, 11 Januari 2010

IMAN MELUNCUR

4 comments:

ceni therebeq berkata...

Lama tgg video ni tak kuar pun... ke tenet kat opis ni dah mula sengalu macam berukband dah...

Sekali imbas akak baca melecur tau, berderau darah ke gigi dh masa tu bila baca kali kedua meluncur... wat sespen ajer...

Don & Nor berkata...

isk3x...akak ni...dgr melecur2ni sy pun jd seghiau

churalliya berkata...

hai nor, jumpa pun blog ko ;p.. ni yg aku risau kalo masuk blog member2 yg main snow nih.. mesti mlm aku tido akan termimpi.. alahai, jeles nye...

learn quran online berkata...

You are doing a great job I liked reading you blog and I loved keep on the good work on I don’t know if I have said it already or not but great wok tack care thank you