Jumaat, 16 Januari 2009

SNOW N SNOW..HOHOHO..

Alhamdulillah harini snow lagii... memang ditunggu-tunggu saat ni sebab sebelum ni snow lebat waktu tengah malam.. So, tak boleh nak main. Tapi kali ni bila bangun pagi tengok tengah lebat. Dah tebal dalam 5cm. Apa lagi...semua siap-siap sebab tak sabo nak main snow.


Syiok sangat ler tuu...



snow white n snow man..hahaha...





Nampak maintain jer..Tapi dah kebas 1 badan. hehe..




9 comments:

Kherun berkata...

sbelum main snow tu, mandi pagi dulu tak? :P

Don & Nor berkata...

mandi lah kak.... tu yg lps tu x lebat dah snow nyeee...hehe

mommy anis berkata...

kham...syoknyaaaaa...syokkkkkkkk

yg adik tu ahh...mmg tak dok muke jawa dah....mmg betul kata eli tu kham..masa ngandung tu teringinnn dah ke korea....

muka korea sungguh...walhal mak bapok jawa...kuikuikui....jgn mara ahhh....

ummicaca berkata...

aku terperasan, muka abang pon dah semakin korea... hang bagi makan apa ni kham? adakah snow???

safa berkata...

betui2 baru nak cakap mmg adik tuh dah muka korea abes...best arrr main salji...buleh la wat ais kacang...

Tanpa Nama berkata...

wooo..best2 ada snow depan umah.. tak payah pi car jauh2...boleh main bila2 masa mau!! -k.mask

Don & Nor berkata...

kak nud:hahahaha...jawa+melayulah kak.tp bolehlaa...
kak hana : klu abg tu nak mkn snow...baguih gak..jimat sket..huhu
kak lin : klu bhn2 wat ais kacang ada..mmg makin lama duk luar umah nii..tinggal curah bhn2 jer..hehe
kak mask: awat dah jadi TANPA NAMA ni...hehe. tp k.mask..snow nyer kengkadang jer turun..
Kesimpulannya...mmg beesshhh pongg

Che La berkata...

Mana snowman yang hidung mancung bak lobak merah tu??? Hahahahaha.....

Tanpa Nama berkata...

Hai Nor..
tetiba terjumpa blog Nor ni.. seronoknya dia dapat g luar negara.. main salji lagi... lama ker dok sana?

-Fizza