Jumaat, 4 September 2009

SALAM PERANTAUAN & AIDILFITRI 2009

Kalau dulu aku suka membelek surat khabar kat ruangan salam perantau... kot-kot la ada member yg belajar oversea hantar ucapan raya… boleh gak tumpang rasa gumbira…macamanalah perasaan diorang masatu bila beraya di perantauan… sedih agaknya…Allhamdulillah segala puji bagiMu ya Allah kerana aku diberi kesempatan pula untuk menikmati dan merasai pengalaman itu. Seronok rasanya bila gambar ucapan raya kitorang terpapar dalam Kosmo, Utusan Malaysia dan Berita Harian. giler glamer betul...huhu..Hantar kat banyak-banyak ni takut-takutlah tak masuk langsung. Last year kitorang sampai sini seminggu sebelum puasa. So, tak sempat nak bergambor kat bumi korea ni. Tu yang tahun ni cuba jaya anto kat semua paper bahasa malaysia tu.
Dapat juga aku sekeluarga kirimkan ucapan kepada ayahanda, bonda, keluarga dan juga kengkawan. Di samping itu, boleh aku mengglamerkan kampung halaman aku…kih kih kih. Walaupun bukan aku yg gi belajar oversea hehehe, tapi dapat juga aku berkongsi pengalaman berpuasa dan menjalani kehidupan diperantauan bersama family tercinta.
Newspaper Kosmo : Thanx to gee hanim yg emelkan gambo ni kat akak.

1 comments:

Lila berkata...

Assalamualaikum... Selamat Hari Raya untuk Nor dan Don sekeluarga. Sekiranya ada salah dan silap harap dimaafkan yek...Lama tak online sekadar tengok kejap2 je...