Isnin, 21 September 2009

BINGKISAN KEDUA

Alhamdulillah, best plak rasanya duk diperantauan ni. Bila sampai time nak raya, ramai yang ingat nak kirim bingkisan raya. Pagi tadi parcel dari Mak Teh selamat sampai. Imanlah yang syok selalu. Dapat banyak kuih raya. Meriah raya tahun ni. Syukur sangat.


Posing dengan parcel dulu..


Iman excited nampak bahulu. His feveret kuih.


Duit raya pun dapat gak.

Rasa-rasanya Iman ni memang klasik..hihi. Minat sungguh dengan kuih-kuih tradisional. Terus disuruh buka dodol yang dikirm. Nasib baik bahulu aritu ada lagi sket. Kalau tak..kompom bahulu tu pun dia suruh buka. Sebenarnya ada gak dapat jajan gegula dalam parcel kali ni. Tapi tak pula dia minta buka gegula tu. hihi...
Terima kasih buat Mak Teh n mak abah kat kampung yang sentiasa mengingati kami di sini.

4 comments:

si G.E.D.I.K.S berkata...

Kak nor!
Thanks again makanan2 yang setapp time raya..
hehehehe
comel laa tengok gambar dorang berdua tu..
-basirah kawan kakak akma.. hehehe

www.gediks.com

Umi @ Puan Nurhidayah Hashim berkata...

Salam Don dan keluarga..
Apa khabar kita? Ok ke belajar kat sana? Beraya sana ok tak? Akak ucapkan selamat Hari raya, Eid Mubarak dan sejahtera semuanya pada Donsefamily. Dulu akak tak tahu donor tu Don dan wifenya blog.. baru tahu lepas masuk baca.. hehe... cantik dan kreatif, bagusnyer....
Bye. Jumpa lagi ye..

-from Kak Hidayah sekeluarga

Sumatra berkata...

hi kham..
how's life going on??
Selamat hari raya aidilfitri to you & ur family..tc

Don & Nor berkata...

basz: thanx..sudi2lah dtg lagi.
kak hidayah: thanx
sumi:kitorang ok n thanx 4 d wish.