Rabu, 16 September 2009

NASUHA OH NASUHA..

Sebelum ni dah citer kisah Iman Hakimi. Kali ni terasa nak citer sket pasal anak daraku ini pulak, Iman Nasuha. Usia yang menginjak ke setahun lima bulan, rasanya macam orang beso jer budak sorang ni...mana taknya...banyak betul ilmu yang dia dapat dari abangnya. Pastu yang tak diajor pun pandai dibuatnya. Kengkadang abangnya plak yg ngikut. Seronok layan karenah sicomel ni.
Sekarang ni pantang nampak kamera, ada jer aksinya. Pastu susah betul nak pujuk kalau nak dapatkan semula kamera kalau dia dah mula pegang.
Ada sekali tu... masa tu mok ayoh dia tengah khusyuk dengan laptop, pastu dengar Nasuha sebut "smile...smile". banyak kali gak...memula tu macam tak terpikir apa-apa pung...rupa-rupanya dia tengah menggayakan dslr kat dalam bilik sengsorang..huhu...luluh jantung maaa..... kalau kamera lama tu tak risau sangat...ekekeke.
Nilah sicomel pandai bergaya nii...
Satu lagi aktiviti....panjat TV.

3 comments:

Kherun berkata...

comeinya dierrrr.... Kham, selamat hari raya to u n famili.... maaf zahir batin...

누룰 아크말.. berkata...

comel...hahaha
dah besar dah....
dulu mcm kecik jer...
hehe
nasuha...sila bergaya melebihi mak kamu yer...ahaha

safa berkata...

sungguh comei ini anak dara korea parking atas tv...takper buat la sekarang...kalo dah tuo sok takdo can nak panjat laie...ranap tv tu nanti hehehe