Khamis, 13 November 2008

SANTAI...

Pagi tadi kitaorg ke taman yang berada berdekatan dengan rumah. Sajer ambil angin pagi. Seronok sangat sebab cantik pemandangan sekarang ni. Daun-daun dah banyak gugur. Terasa dingin walaupun matahari cerah.

Posing dua beradik..

Ramai kata saya cam orang korea... yeke???

Seronoknya main dedaunan yang gugur.

Amboi...khusyuknya...takkan dah jadi mat bunga kot..

Suka main daun sampaikan tak mahu balik rumah.

Ultraman Malaya datang menyerang!!! Fire!!!


Seronok sangat sampai terlupa nak baca apa yang tertulis kat monumen tu. So tak tahu ler monumen apa ni...hehe..

Sukanya diaaa....

Hmm...cari apa tuu....

4 comments:

Kherun Suhaila Saharbil berkata...

Geramnya tgk pp nasuha

Don & Nor berkata...

saya pun geram tgk...hehe..sentol sgt

ANA FARHA berkata...

seronok main daun2 yer... :)

Akma berkata...

bestnya main daun2..
akma pun minggu lepas pergi incheon grand park...memang best ambil gambar...hehe

akma ada blog tapi nanti nor kena register untuk baca -_-
http://nurulteens85.multiply.com/journal (add.blog)

add: pictures
http://www.flickr.com/photos/31305742@N03/

selamat berwinter!~