Sabtu, 11 Oktober 2008

JEMPUT MAKAN..

Raya ke-9...my hubby jemput rakan-rakan se'group'nya datang makan-makan dirumah... ala-ala open house sempena raya laaa..... Pehh...kat Malaysia pun tak penah buat... tetiba kat sini jadi rajin pulak. Nasib baik jemput 7 orang jer..... Memula memang cadang nak jemput lebih...tapi sebab umah "beso" sangat... takut ada plak yg kena duk kat luar umah kang...hehe....

Malam sebelum open house...dah kena buat karipap. My loyal assistant tengah khusyuk membantu.

Sempatlah hidangkan nasi impit, lodeh, rendang, ayam masak merah, kuah kacang, karipap dan tembikai. Iman yang "pemalu"...

Ni lah kawan2 Don...Kathrin (Germany), Marta (Poland), Michele(Mongolia), Jothi (India), Jay, Chang dan Kim(Korea). Kim(disebelahku) tu mentor Don. Banyak sangat membantu dari mula kitorang sampai sini, sampailah sekarang.

Jemput makan semua....Jangan balik karang semua sakit perut sudah....huk3x. Tapi tengok diorang makan memang syok. Diorang kata sedap..haha...takkan nak kata tak sedap kan??..

2 comments:

azzah berkata...

aik..pandai plak masak kuah kcg eh,,,,kt malaysia x nak plak wat...kesian diorg kne makan...ape leh wat..haha

kham berkata...

Eleh3...kat M'sia x nak tunjukkan keteraanku memasak...huk2.