Rabu, 24 November 2010

TERKENANG..

Dah 5 bulan berada semula ditanah air sendiri. Cepat jer masa berlalukan. Bila air asia wat tambang murah bagai nii...pastu dah mula keluarga/rakan yang tanya itu dan ini pasal korea, rasa macam nak terbang balik ke sana...huhuhu...rindulah plak.

Pastu bila tengok balik website-website dalam bahasa korea...uji minda bermula. ahaks..masih bolehkah teman baca tulisan korea...yeyeyeyeye..masih boleh. Tapi tiada alihbahasa untuk pembacaan itu...

Sekarang ni nak masuk winter dah. lagilah seronok. kalau dulu asyik duk tengok ramalan cuaca..bilalah nak snow.


Sejuk jer rasaaaa....

Tapi 1-2 ari ni bila dengor dentam dentum dah mula ada yg terkorban dek permusuhan dengan sedara sebelah negara tuu...rasa seghiau plak. seoul dengan sempadan tu x jauh mana pun. Hopefully, segala-galanya selesai dengan aman.

3 comments:

Chekpid berkata...

u yg bertahun dok sana, lagilah teringat kan...me too.. winter sonata bermula...bestnyerr. harap2 ada la peluang pergi bercuti ngan family kt tmpt macam tuh..

safa berkata...

mujo korang da balik...dah main letup2 lak dorang skrg nih

P. A. E. G berkata...

Visit to share with friends
www.OsaeYo.asia