Sabtu, 11 Julai 2009

COEX MALL

Lama rasanya tak ke tempat menarik disekitar Seoul. Jadual padat dengan aktiviti luar. Maklumlaa..cuti hubby yang panjang ni, kena guna sebaik-baiknya. Kalau Seoul ni, boleh g weekend jer. So, aritu kebetulan ada rakan kitorang yang datang bermalam dirumah. Kitorang gunakan peluang ni untuk sama-sama ke COEX MALL.
Tempat tujuan utama kitorang ke mall ni adalah untuk ke COEX Aquarium. Punyalah beso mall ni. Dari subway stesyen melalui laluan dalam mall ni nak ke aquarium tu jer…dekat 1 km.
Bersama Akma dan Azmi.








Addicted to PC.



Anakanda nak beli air keee.. nak beli ikan ni.


Keluar dari Aquarium tu kitorang melalui Body Shop. Ayuyai..hubby bgtau aku, lebih kurang camnilah ayat dia “yang, tu body shop”. Hihi…memula jual mahal gak. Aku jawab camni”eh..takpelah yang”. Tapi pastu tukar ayat plak. Ayat seterusnya dah jadi camni “hihi…boleh jugaklah yang”. Dan aku berjaya menambah perbelanjaan hubby untuk hari ituuu. Tu yang bertambah-tambah sayang tuu… echeh..cerita lain plak. Meluat korang baca gamoknyee…
Ok… lepas dah dapat apa aku nak dari body shop tu, kalau diorang ajak balik pun aku tak kisah. Ekekeke... Tapi kitorang just amik-amik gambo kat luar mall tu.
Berlatarkan Glass Tower

Tu jelah kisah di COEX MALL. Selasa ni InsyaAllah nak g over d sea lagi… Doakan kitorang sekeluarga selamat sepanjang percutian ni yer. Amin.

0 comments: